söndag 23 maj 2010

Angående SD..

För typ en månad sen så funderade på att kolla hur det verkligen ligger det till hos SD. Som alla vet så tycker dem att Islam är den största hoten mot Sverige sen länge. Då skickade jag ett mejl med ett annat namn till SD och frågade varför anser dem det osv. När jag ficka svaret så skickade jag ett nytt mejl som handlar om vad dem anser om kristna som kommer från ett samma land som muslimerna, ifall dem är för eller inte. Än så länge har jag inte fått svar än.
Jag kan tänka mej att det kvittar ifall dem är muslimer eller kristna eller vafan dem än kan vara, men det dem gör är att ifall du är inte från väst Europa så är du inte lika värd som alla andra. Dem tycker att man kan adoptera ett barn så länge barnet föds i västra Europa. Så även om man adopterar ett barn från Sydamerika till exempel när barnet är 1 år så är det stor chans att barnet blir kriminell när han/hon blir stort. Det är en rasistisk politik som man för där vi västeuropéer är värda mer än alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar